Kočičky

Na třídě Kočičky s předškolními dětmi  pracují:
Gabriela Bartoníková – zástupkyně ředitelky
Šárka Bártová – učitelka

 

Zástupce z řad rodičů – paní Klímová

 

Motto třídy „Řekni mi a zapomenu, ukaž mi a budu si pamatovat, nech mne udělat a zapamatuji si na celý život.“

AKTUÁLNÍ INFORMACE TÝKAJÍCÍ SE JEDNOTLIVÝCH MĚSÍCŮ.

ARCHIV



Rodiče, kupujete-li vašim dětem dětské časopisy, nevyhazujte je, prosím, a i vyplněné můžete donést do MŠ, děti si je velmi rády vystřihují a prohlížejí. Děkujeme
1. Domácí úkol pro kocoury a kočičky:
Penál nebo tubu s pastelkami – nejlépe trojhranné velké, alespoň 12 barev Děkujeme.
Do látkové tašky na značce v šatně vložte dětem náhradní oblečení – tričko, ponožky, spodní prádlo a tepláky.
Každé dítě bude mít v šatně z domova batůžek nebo tašku na přenášení věcí. Všechny věci i obuv řádně podepište, za NEPODEPSANÉ NERUČÍME!!!
Každé pondělí si děti donesou čisté pyžamo na spaní, v pátek si ho odnesou domů vyprat Rodiče, používejte prosím NÁVLEKY i když je venku sucho.
Žádáme všechny rodiče, aby si v předstihu na nástěnkách v MŠ nebo webových stránkách v sekci Kočičky kontrolovali platby,které jsou potřeba uhradit za různé akce v MŠ (divadlo, solná jeskyně, apod.). V MŠ nemáme žádný finanční fond, ze kterého by bylo možné za děti platit akce – pí.uč. musejí platby dávat z vlastních peněz. Všechny akce jsou rodičům hlášeny dostatečně včas.

PROJEKT Č.1″ PĚT TIBEŤANŮ PRO DĚTI“

Děti se seznámí s pěti prastarými tibetskými cviky. Tyto cviky pomáhají udržovat tělesné i duševní zdraví. Napomáhají dětem i dospělým naučit se koncentrovat, odstranit bolístky tělesné i duševní.
Je to výborná metoda, jak se naučit vnímat a uvědomovat si své tělo, jak objevit radost z pohybu. Pomůže dětem zbavit se stresu, napětí, strachů vznikajících z různých důvodů.
Společné cvičení vytváří atmosféru kolektivní koncentrace. Snahy jednotlivce jsou podporovány skupinou.

 

PROJEKT Č.2 “ STOP – START“

Naučíme se jednoduchou originální metodu “ STOP – START“. Je to metoda napomáhájící odstranit bolesti tělesné i duševní, fobie, alergie….
Můžeme ji použít při silné emoci dítěte – např. vztek, pláč, vzdor….., či při bolístkách na těle – bolest v krku, bříšku….
Společně s dětmi si zhotovíme značky, které se stanou pomůckami při této „hře“. Děti se prostřednictvím této hry učí všímat si a uvědomovat si více emocí u sebe i u kamarádů. Poznají, které emoce nám prospívají a které nám mohou způsobit potíže a následně i nemoci. Naučí se, jak se jich zbavit nebo jak je zmírnit, aby nám nezpůsobovaly problémy.